ثبت کاج، معتمدترین موسسه ثبت شرکت ها و خدمات حقوقی ایران

ثبت کاج

ثبت برند در سال 1401

نام تجاری یا( brand )همان نشان و علامتی است که به صورت فارسی یا لاتین در امور اقتصادی شرکت استفاده می شود.
کلمه “برند” در جامعه ما به کالا یا خدمتی گفته می شود که دارای اعتبار و ارزش اجتماعی است. در واقع برند های دلخواه آن هایی هستند که دارای ماهیت و قدرت اجتماعی بالایی هستند و افراد نسبت به آن ها حس مالکیت داشته باشند.
از مهمترین وظایف هر شرکت پیدا کردن راه برای کسب توجه و وفاداری مشتری است. از جمله خصوصیات یک برند معروف می توان به جذابیت ،الهام بخش بودن،تک بودن،تناسب،جایگاه و…… را نام برد.
برای ثبت برند، لیست کالاهایی که قصد دارید برندتان را برای آن ها ثبت کنید تعیین نمایید (به عنوان مثال لوازم خانگی ، پوشاک و…) و پس از آن نشان تجاری انتخابیتان را به کارشناسان ثبت کاج برای استعلام اعلام نمایید. کارشناسان ثبت کاج، پس از استعلام برند مورد نظر شما و تایید اولیه شما برای ثبت برندتان اقدام می کنند.تا اتمام ثبت برند در همه مراحل وکلای متخصص برند تمامی مشاره های لازم را به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد داد.

مراحل و فرآیند ثبت برند

گام اول: اولین گام برای اغاز پروسه ی ثبت برند، انتخاب نام برندی است که می خواهید با آن فعالیت کنید و بین مشتریان و بازارهدف معروف شوید.
گام دوم: دومین گام دوم و مهمترین گام استعلام برند انتخابی شما می‌باشد. شما قبل از ثبت برند و شرکت یا هر علامت تجاری باید بررسی کنید که آیا این برند قبلا ثبت شده است یا خیر؟
گام سوم: تکمیل مدارک لازم قدم بعدی است: بعد از انتخاب نام و استعلام از احتمال ثبت، باید مدارک لازم جهت ثبت برند را که تکمیل کنید.
گام چهارم: ثبت اظهارنامه برند به صورت کامل : بعد از تکمیل مدارک لازم، جهت تایید حساب کاربری گواهی امضا از دفترخانه اسناد رسمی دریافت می‌شود که تمامی این مراحل توسط گروه مشاورین ثبت کاج انجام می‌شود.
گام پنجم: پرداخت هزینه های اداری
گام ششم: شروع به کار وکیل برای ثبت برند

مراحل استعلام برند

استعلام رایگان نام نشان تجاری: استعلام نام برند کمک بسیار زیادی می کند تا اگر دقیقا عین کلمه ای در سازمان مالکیت معنوی به ثبت نرسیده باشد از ارسال دوباره آن به اداره ثبت جلوگیری شود، این کار در هزینه و زمان شما صرفه جویی می نماید.
شما را یاری می کنیم تا با توجه به صنفی که در آن فعالیت میکنید ، کامل ترین کالاها را برای ثبت برند انتخاب کنید و سند ثبتی خود را به صورت کامل به ثبت نمایید تا نشان تجاری شما در آینده مورد سو استفاده قرار نگیرد.
شما را یاری می کنیم تا سند ثبتی برند خود را به صورت کامل ، که شامل ثبت لوگو و ثبت همزمان فارسی و لاتین کلمه می باشد به ثبت برسانید تا در آینده نیازی به هزینه مجدد برای تکمیل سند ثبتی خود نداشته باشید.
شما را یاری می کنیم طراحی مناسب برای لوگوی خود انتخاب کنید تا با طرحی مناسب و حرفه ای در جذب مشتریان موفق تر و به یاد ماندنی باشید.

مدارک لازم ثبت برند:

  • کپی شناسنامه و کارت ملی
  • جواز کسب یا کارت بازرگانی
  • آدرس و کد پستی ( منزل و محل کار )
  • اعلام نام برند به کارشناسان ثبت کاج
  • واریز پیش پرداخت و شروع ثبت برند

مدارک لازم ثبت برند حقیقی:

1- کپی شناسنامه
2- کپی کارت ملی
3- جواز کسب

مدارک لازم ثبت برند حقوقی:

1- کپی شناسنامه و کارت ملی مدیز عامل
2-آگهی تاسیس شرکت
3-جواز فعالیت

فواید ثبت برند یا نشان تجاری:

یک برند معتبر باعث ایجاد اعتماد در ذهن مشتریان ومردم عادی می شود.
داشتن برند باعث می شود، فروش خدمات یا کالاهای شما،به چند برابر افزایش یابد و در سود شما تاثیر فراوانی ایجاد می کند.
با داشتن یک برند معتبر می توانید ،شعبه های فراونی در شهر های مختلف تاسیس کنید ومتقاضیان زیادی برای ایجاد نمایندگی داشته باشید.
با ثبت سند برند، هیچ شخصی نمی تواند نام تجاری شما کپی برداری کند.
ثبت سند برند ، باعث می شود از رقبا متمایز شوید، محصولات وخدمات شما انحصاری شود ومالکیت لوگو ونام تجاری به نام شما باشد.
 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top